Tvåbarnsmamma - nåt för mig?

Nja, iofs var det ju bara för några timmar, men man har inte mycket tid över!!
Särskilt när barnen inte är synkade, och när Alvin inte sover längre än halvtimmar...

Fast jag lyckades få de att sova så pass länge att jag hann plocka dessa vinbär i alla fall!
Sen kom det några droopar regn så jag skulle dra på de regnskydden, och då vaknade Herr Sensitive Alvin såklart.Iofs så var det ju rätt bra att de var osynkade då, för då kunde jag och Alvin äta lunch medans Sigge gott sov vidare.
.
Tillslut vaknade han oxå, och då drog vi på en liten "hälsa-på-pappa-och-hämta-postenpromenad!.
Sen var det dags för Sigge att äta lunch och när vi var klara med det hann vi bara leka en liten stund innan Mamman kom tillbaks.
.
Så det gick relativt smärtfritt att vara tvåbarnsmamma, antar att det inte är så enkelt alla dagar, och just nu känner jag inte att jag vill ha två små, tycker jag är tillräckligt trött med 1 liten!!

Kommentarer
Postat av: Mor(mor)

Men 2 egna är ju inte lika nära i ålder eller så exakt lika gamla....

Svar: Näe, jag vet. Jag menar inte att jag inte vill ha fler barn, bara att jag inte vill ha det just nu.
Helelena

2012-09-04 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback