Nä, nu ökar vi!!

Efter två veckor av väldigt lite träning, förutom en liten joggingrunda på Gran Canaria och cyklingen förra veckan, så lägger jag från och med idag i en högre växel. Eller i alla fall den växel jag hade innan semestern.
 
Ikväll är det gympan som gäller.
Sen har jag laddat hem Nike´s träningsapp NTC och Casalls T.O.D (Trainig of the day).
Förhoppningsvis kommer jag hinna träna medans Alvin sover på dagarna, annars blir det kvällsträning.
Tror morgonträningen är över nu, kommer nog inte kliva upp innan E börjar jobba för att träna.
 
Min syster tränar för Göteborgsvarvet, 2,1 mil.
Sjuukt långt om du frågar mig, men hon är snart där!!
Själv har jag aldrig sprungit längre än 5 km, tycker det är långt nog.
Men många, många springer ju betydligt längre och nu vet jag ju att jag klarar 5 km.
Och då borde man ju klara några till km oxå.
 
Så mitt mål den här sommaren är att springa......1 mil!!!
 
Inte på nåt lopp, bara jag själv.
Det är vad jag ska kämpa för.
Finns löpprogram och coachning både på Runkeeper och båda dessa appar tror jag.
 
Heja heja mig!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, heja heja dig!! Klart du fixar!

2013-04-30 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback