Vikten då!?!

Innan vi for utomlands så fattades det 0,2 kg till att jag gått ner 30 kg.
200g! En chokladkaka!! Såååå nära!!
 
När vi kom hem fattas det 2200g.... + 2 kg.
Hmm, men det hade kunnat vara mycket mer!!
All mat som fanns på buffén...
Alla kakor, munkar, glass, läsk som bara var att hämta.... Åt jag väldigt sparsamt av.
Och jag behövde inte stoppa mig själv heller, jag var inte sugen!
Effekt av vårat förbud? Som är slut nu oxå.
 
Men visst slank det ner lite efterrätt och strips och öl.
Men inte i okontrollerade mängder. Jag har ingen ångest över vad jag åt.
Det var gott, och det var semester.
 
Och så blev det bara ett träningspass, i modell mindre.
En promenad med lite trappintervaller, planka, utfall, armhävningar och jogg tillbaka, kanske 2km.
 
Men nu satsar jag mot -30 kg igen!
Började med cykling till och från jobbet idag!
Lätt imorse, blir värre hem. Hepp hepp, bara att trampa på!!
 
Upp och Hoppa bjuder på bra pepp!!
bästa jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

30 kilo från när??Innan du var gravid,när du var gravid eller x antal veckor efter du var gravid??
I alla fall är du skitduktig=) bra kämpat!!!

2013-04-24 @ 14:12:48
Postat av: Helena

30 kg från början, när jag vägde som mest, alltså typ tre år sen.
(Blev aldrig så tung under graviditeten, de kilona gick jag ner på en vecka.)

2013-04-24 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback