Vinterjogg!

Blev intervaller idag, men inte exakt som jag tänkte. Vilket inte gör nånting!
Valde en lite flackare backe, vill ju gärna bygga upp långsamt jag, ibland lite fööör långsamt kanske, men hellre de än att jag övergör och tappar suget!

Däremot så började jag fundera över hur mycket intervalltid det faktiskt blev. Och hur jag än räknade så blev det inte mer än två minuter aktiv tid, vilket kändes löjligt lite!!!
Så jag bestämde snabbt att utöka till 3 set av varje! Vilket ändå bara ökade den totala intervalltiden till 3 minuter.

Jaja, sprang gjorde jag, det var svettigt men gick bra och jag är sugen att ta i mer nästa gång!

Mission accomplished!
Dessutom kom jag på att jag önskar mig ett par mer vinterspringvänliga joggingskor av tomten! Lite mera grepp och lite mer motståndskraftigt tyg som står emot lite snö och slask! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback