Reflektion!

Jag vet varför jag aldrig har förbud annars, det är så j*vla tråkigt!!
 
Nu är inte detta mening att jag ska beklaga mig för att jag vill häva vårat förbud.
Jag vill bara reflektera lite över det.
 
Det är riktigt, himla dyngtråkigt!!
Oftast går det bra, men när man tar en kopp kaffe på helgen eller så, så vore det så himla trevligt med i alla fall en liten chokladbit!!
Jag vill inte vräka i mig en massa onyttigt, jag vill bara en liten, liten bit.
 
Efter dessa månader ska jag aldrig ha förbud igen.
Jag ska äta onyttigheter behärskat. Och njutningfullt!
 
Men nu ska jag tråka vidare, till 13:e april.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har försökt mej på förbud tidigare jag med.. Så länge man ser resultat när man gör det så går det ju bra, även om det är otroligt tråkigt, man blir liksom peppad att fortstätta då! Men oftast så har jag tyvärr inte märkt något resultat och då är det inte alls roligt att fortsätta, då kan de lätt kännas onödigt.. Denna gång försöker jag mer satsa på att äta nyttigt på veckorna och unna mej liiite på helgerna, men bara helgerna ;p

2013-01-29 @ 14:35:13
Postat av: Maria

Är det nu jag inte ska säga "vad är det jag säger..." :-)

2013-01-29 @ 16:35:25
Postat av: alias Kvasthilda

Jag måste nog hålla med föregående kommentatorer..... Jag har inga totala förbud, däremot försöker jag äta nyttigt VARJE dag och hålla mig till fredagsgodis. Fast i dag nallade jag i Aladdinasken som var kvar... Men det är bara att ta nya tag i morgon! :)

2013-01-30 @ 21:58:57
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Helena

Jo, jag vet ju oxå det! Mina principer är att inte ha förbud, men jag kände att jag var tvungen att göra nåt drastiskt. "Äta nyttigt och bara lite gott" funkade inte, det blev alltid mycket gott! Så jag ångrar inte förbudet i sig, det kändes (och känns ff) nödvändigt, men det är ändå tråkigt. Men jag tror att jag lättare håller mig i skinnet efteråt, så jag slipper förbjuda mig själv nån mer gång!

2013-01-30 @ 22:21:23
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback