Sista dagen, sista kvällen.

Har haft en fantastiskt bra dag!
 
Först sovmorgon till elva!!
Härliga tid!!
Sen mysfrukost!
Sen blev det skidor!!
Först åkte både jag och E och sen tog jag ett varv själv.
Hade riktigt bra glid, men lite ojämnt fäste. Stundvis var det bra, stundvis inte alls.
Men de nya skidorna kändes bra! Hela utrustningen kändes bra!
Klämde lite över ena foten, men jag hoppas det går till sig efter lite användning.
Sen handlade vi och ordnade lite grejer.
 
När vi kom hem gjorde vi iordning middagen: Sushi!!

Men innan vi åt den så tog vi ett varmt och skönt bad hela familjen!
Nån som är arg på pappan som hoppat i utan liten!!
Sen åt vi.
Sen busade vi på golvet innan det var dags för Lilleman att sova.
Nu ska jag och E se på Hamilton 2 och äta sista chipsen på länge.
 
Från och med imorgon blir det förbud!!
Men mer om det imorgon!
 
God kväll!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback