Sötsuget!

Hur går det med förbudet då?
Jodå, det går bra, men alla snaskigheter jag ser får igång suget direkt, och det börjar rinna munnen!!
Skulle vilja äta allt jag kommer över!
Men det gör jag inte!
 
En kaka har jag ätit, och det var då vi hamnade på fika hos en tant (och då menar jag hamnade, helt oskyldigt från våran sida) och hon hade dukat upp och bakat och ställt i ordning och var så glada att vi kom på besök så varken jag eller E hade hjärta att tvärneka, men jag lyckades parera och finta henne så bara en endaste kaka slank ner!!
 
Men nu har jag insett att det är enormt många födelsedagar framöver, som vi bestämt att vi får fika lite på, vilket jag just nu ser framemot (!!) men egentligen så vill jag ju inte äta.
Fast nu måste jag ju inte äta bara för att jag får... Men jag kommer ju att vilja!
 
Aja, summa sumarum: Det går bra, har inte svårt att stå emot, men suget att äta finns kvar!
 
Vågen visade på minus imorse i alla fall! Wiho!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback