Måndagsklubben

Jag och min träningspolare har startat en trend! Måndagsklubben döpte nån oss till. Varje måndag 19.00 träffas vi och tränar. Olika personer varje gång, ibland bara vi två, ibland är vi inte med, men då tränar andra.

Himla fin grej att starta!

Ikväll blev vi tre st som började med att gå en bit upp på vägen vid slalombacken och sen joggade vu. Totalt blev det 8 km!! Med spurt!
Sen tog jag och träningspolaren ett välförtjänt dopp i älven, så skönt.
Sen fortsatte badandet hemma i badkaret med E och A och nu blir det snart dags att krypa ner i sängen med Ernst!

Feeling great! 👍


Kommentarer
Postat av: Maria

Trore va jag som myntade måndagsklubben sist och tycker fasen att vi så småningom ska trycka upp ett linne/tröja! :-)

2013-07-30 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback