Rekord!

Tänkte köra en joggingrunda med fartlek idag, men då E skulle ner till Svärisarna ändrade jag mig till en långtur, så kunde jag avsluta där.

Har varit sugen att prova på ett tag!
Blev inte superlångt, men längre än jag sprungit innan, och kroppen kändes pigg och kry när jag kom fram. Känns inte som att det skulle vara några problem att jogga en stund till!!

Tog skidspåret här i Pålgård, in förbi Kolldéns, ner till "ragundasmycket" och så över bron och till Svärisarna.

7,11 km visade Runkeeper på.
Hade hoppats att det var längre, men som sagt, nu är jag riktigt taggad att prova på ännu längre!
Och 6.43 min/km var fortare än vad jag trodde jag sprang!

Mitt mål på en mil känns inte så ouppnåeligt längre!

Supernöjd!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback