Lördagstabata!

Eftersom jag yogade i torsdagsmorse så känns det som om jag hoppat över en träning, man blir inte så fysiskt slut i kroppen efter ett yogapass. Eller jo, det blir man, men inte riktigt på samma sätt som efter ett tungt styrkepass.
Eller inte jag i allafall, fast jag kanske gör fel.
Var länge sen ajg var på ett riktigt yogapss, närmare bestämt i början av graviditeten.
 
Så jag tänkte försöka hinna med ett pass i helgen, helst lördag eftersom söndag är dagen före måndag och på måndag är det ju gympan på Kullsta.
 
Så här tänker jag mig det passet i alla fall:
10 min uppv på crosstrainern
1. Upphopp/ armhävningar varannan
2. Plankan/rygglyft varannan
3. Utfall
4. Sneda situps/ ryggöyft (toucha foten bakom ryggen diagonalt)
och detta x2!
 
vad tror ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback