Wild and crazy!!

Tog och klippte mig!
Har varit sugen länge och häromdagen bestämde jag mig!!
Kort ville jag ha!
Och kort blev det! Det känns skitbra!

Annars ska jag prova att sova inatt, har rätt rejält ont i huvudet av alla hostningar och även magmusklerna har det tufft!
Fick höra lite uppmuntrande ord på möte ikväll oxå: "Oj, den där hostan känner jag igen! Har haft likadan, den hängde kvar i 14 veckor!!" Och tre minuter senare fick jag höra: "Sån där hosta har jag oxå, har provat allt som kan skrivas ut, till och med coccillana, inget hjälper! Läkarna håller på och undersöker nu, de tror det är nåt i lungorna..."

Hmm, tack för de uppmuntrande orden, jag har efter 2,5 vecka precis varit på Apoteket och köpt receptfri hostmedicin, den lär ju hjälpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback