RRS 10

Har nu kört 9 löppass i Röhnisch running School, och det går riktigt bra. Man känner att man blir böttre!! Har dock missat ett styrkepass, men men... 
Ska köra det andra imorgon. 

Men det börjar bli riktigt jobbigt!!
5x4 min intervaller nästa löppass och sen väntar 15x45sek backintervaller!!! Det lär bli jobbigt!!!

Sen blir det paus eftersom jag drar till Portugal på lördag.
Min enda ångest inför det (förutom Alvin då) är att jag inte tränat nån styrketräning på huuur  länge som helst!! Hur mycket muskler har jag kvar och framför allt; hur mycket träningsvärk kommer jag få??
Ska iaf försöka gå på mitt första gympapass imorgon, och plåga musklerna liiite innan Portugal i alla fall.

Idag var det pass 9, 50 min långsam löpning. Gick finfint om än lite tungt med mycket uppför på slutet, Grisrundan baklänges sista biten, hann 7,3 km. Bra träning då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback