Spara energin!

Jag väger mig inte alls ofta nu, till största del eftersom jag vet att jag inte går ner i vikt.
Träningen funkar bra och ser till att jag inte går upp i vikt, men maten är alldeles för god!
Och det slinker ner alldeles för mycket godsaker! 

Men jag är medveten om det, mår inte dåligt över det, utan väntar på att motivationen ska dyka upp! 

Även fast jag gått ner 30 kg så har jag lite kvar tills jag känner mig nöjd, men känner ingen panik över det. 
(Och egentligen är det inte siffrorna som jag bryr mig om, men min kropp är lite för rund och mjuk än för att det är helt hälsosamt, har nyss landat på "bara" övervikt på BMI-skalan)

Men vågen står står still i alla fall, vägde mig i morse, pjuh! Var liiite orolig att den skulle visa en massa plus. Eller jag ställer alltid in mig på det värsta, så kan man förhoppningsvis bara bli positivt överraskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback