Träningsvärk!

Ah, första gången på länge som jag har träningsvärk!!
And I love it!!
 
Har mest blivit joggingrundor på sistone eftersom det är lättsamt och man inte behöver fundera över nåt upplägg.
Styrkan har blivit lidande å det grövsta.
Hade tänkt åtgärda det nu när gympan började igen, men så startade jag ju detta löpupplägget och då får jag inte riktigt till det med gympan oxå, dagarna räcker inte riktigt. Eller så får jag finula på att styra om dagarna.
 
Ja, igår körde jag i alla fall löpstyrka. Vilket resulterat i träningsvärk i bl.a magen!!
Och det var inte så tungt och tråkigt som jag hunnit bilda mig en uppfattning om!
 
Nu ska jag i alla fall kika på de Ensamma mammorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback