Tröttmössa grande!!

Jag inser att det låter galet, men kan inte hjälpa det.

Jag har lagt mig!
Och Alvin sover redan!
De gånger han somnat såhär tidigt sen han föddes kan räknas på en hand!

Men han var trött och jag är trött!!
Dessvärre inser jag oxå att om jag somnar nu, och sover de ungefär åtta timmarna jag brukar sova, så kommer jag vakna vid 03.30...
Och det känns inte som nån bra plan!
Så jag ska ligga med värmekudden under nacken och försöka hålla mig vaken och kika på sista avsnittet av En klassiker på datorn i sängen och surfa runt lite.

Vet inte var denna trötthet kommer ifrån, Alvin sov heeela förra natten och jag sov oxå hela natten mellan ca 22.00-06.30.
Håller vi på att bli sjuka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback