Upplägg!

Har bestämt mig för att följa detta upplägg framöver: 
http://www.rohnisch.com/blog/se/category/rohnisch-coachar/
Det är ingen tävling eller nåt utan bara ett
upplägg för att i slutändan kunna springa 1 
mil. Sex veckor med fyra pass i veckan,
tre löppass och ett styrkepass.

Nu har ju jag sprungit en mil i sommar, men sen dess, 
och särskilt på slutet har det varit si och så 
med träningen, lite hipp som happ när den väl 
blivit av. Så detta känns som den struktur och det
mål jag behöver! 
Och nu har jag precis kört första passet, 4x3,5 min intervaller med 10 min upp- och nerjogg!



Kommentarer
Postat av: Berna

Nu är du PG. hoppas sambon kan få inspiration....

2013-09-22 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback