Kick ass-morgon!!

Hade ställt väckarn för att springa.
Vaknade kvart i sex då Alvin kom och efter lite övervägande bestämde jag mig för att kliva upp och springa då istället. Klockan sex låter galet, men risken är mycket stor att jag annars somnat om och inte alls känt mig lika pigg senare!

Så, sagt och gjort!
Lite frukost och vatten, sen bar det av, in i dimman!
7,3 km och 56 min senare var jag hemma igen!
Jag gick litegrann i två uppförsbackar.
Jag har trippat upp där förut, men då har jag varit i bättre form!
Mådde inte alls dåligt över det!
Sjukt nöjd är jag!!
Nu har jag stretchat lite och duschat och nu väntar det bästa!
Krypa ner i sängen igen till mina älsklingar som inte vaknat än!

Och tror ni jag kände mig nöjd när väckarn nyss ringde, när jag stod och gjorde välling till Alvin!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback