Kom igång-pass!

Idag känner jag mig piggare!!
Eller ja, hela morgonen spenderades i soffan, fram till lunch...

Men den intogs på hotellet med Syster och barn, Svingott by the way, sen har vi hängt på Koppelhällan, men sen drog det in oväder så då for vi hem och jag kände för att träna lite! 

Sagt och gjort, men körde ett väldigt lätt pass, för att vara snäll med kroppen!

Ett pass inspirerat av Uppochhoppa!
http://uppochhoppa.se/traningspass/ovningar-for-gummiband/
Var faktiskt riktigt lätt, tror jag skulle behövt ett gummiband med mera motstånd.
Men oavsett så var det bra för det mentala, att komma igång och vilja ha mera!!

Och vem lan bara ledsen när man har såhär snygga träningskläder:
???
Fick de av lillasyster i present!!
Huuur snygga som helst och man får en extra kick bara av att titta på de!!
Så nu längtar jag till nästa pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback