Myyys!!

Jag tror att jag fått in Alvin på mysspåret! 

Igår när vi kom hem sa jag att vi måste gå och lägga oss och vila en stund, för jag var så trött. 
Sen gick jag på toa och när jag kom tillbaka låg han i soffan med nappen instoppad, den har tydligen blivit en obligatorisk del i myset!? 

I morse när vi gick ner ville han ha välling i soffan och när jag kommer in med den säger han: "Vi ska mysa mamma, det där är din kudde!" Och pekar på kudden bredvid sig!
Då har han fixat i ordning åt oss! 
Ok, morgonstressen får vänta fem minuter, vem kan tacka nej till detta?

Tillråga på allt annat mys, så när vi är vid ytterklädesstadiet ropar jag på Alvin och han svarar från soffan.
Jag går dit och hittar dessa godingar!
Sista minuten-mys!❤️

Hoppas allt detta mysande håller i sig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback