Vilken helg!!

Igår överraskade Älsklingen mig rejält!!
Hela dagen!!

Först ville han äta frukost på Brödbiten, OK, inte så världsomvälvande kanske.
Sen gick vi till svärföräldrarna där svåger m familj var. 
Rätt som det var ville E gå på promenad med Alvin, och jag kunde följa med å.
Så vi gick en liten runda och när vi passerade Diva så öppnar han dörren (som jag just tänkt: här är det stängt i alla fall!) och nästan puttar in mig!

Där blir jag mottagen av kära Hanna som pysslar om mig med både fotbad, helkroppsmassage och ansiktsbehandling!

Lyx!!💖

Efter det går jag tillbaka till svärföräldrarna där E är rätt så... Tystlåten. Vet inte om det väntar nåt mer eller om det bara var massage.
Dock spanar jag in Alvins övernattningsväska som vi inte hade med oss dit när jag kom... 
Så jag misstänker att nåt mer kan hända.

A far iväg med farmor i alla fall och då ska jag och E oxå fara. Tillslut hamnar vi i stugan där jag blir beordrad att hoppa i badkläder och servad med solstol och tidningar och böcker på bryggan. Och Ginger Joe!
Alltmedans E pysslar uppe i stugan. 

Chill... ☀️🏊🍷
Efter nå timmar med sol och bad är det dags för middag innehållandes oxfilé, potatisgratäng special, vin och tända ljus! 

Han berättar att han planerat detta innan jag hade min överraskning förra helgen, så kul att vi planerat lika, mys i stugan båda! Och även om det supermysigt så kunde jag inte låta bli att tänka att det varit kul att träffa några vänner, eftersom vi var själva förra helgen, och när vi ändå hade barnvakt. Men säger givetvis inget, det är skönt att bara vara vi två oxå!

Så vi sitter och löser lite korsord efter maten och lite quiz i en tidning.
E börjar förbereda efterrätt och kaffe.
Tar lite tid dock, då kaffet aldrig kokar.

Men tillslut kommer han ut med efterrätt och en bricka med porslin och 6-7 hot shots! Herregud, tänker jag, ska vi supa? Så många var!? Han är ju tokig... Sen ser jag även att det är flera assietter på brickan och tänker att det borde nig komma nå fler alltså...och i samma sekund hoppar mina bästa vänner, I, L och C fram med respektive! 

And the rest is history, som man brukar säga!
Det var en fantastisk dag och vi hade en fantastiskt rolig kväll med shots, skratt å gråt, minnen och nattbad och E hade ordnat allt så bra (med lite hjälp med maten), han fixade 1000 saker medans jag var på massagen och jag har inte anat nåt!

En dag jag sent ska glömma!
Vaknade i morse (10.45) och tog ett morgondopp, det var skönt!!
Men nu må jag sova, imorgon blire jobb!

Kommentarer
Postat av: Maria

Herreguuud va fint!! Å va skönt!! Tror jag nästan gillade bruggdelen mest, eler iaf längtar jag efter en sån ensamstund!

2014-08-11 @ 12:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback