Åtta dagar i veckan och några timmar till per dygn tack!

Såhär skulle min träningsvecka se ut om jag skulle göra allt jag vill göra!!
Men det går ju inte!!
Men jag vette tusan hur jag ska göra heller!!! 

Förmodligen blir måndagar vilodag.
Och onsdagarna då? Jag som tänkt börja gå på gymmet på Hotellet på friskvårdstimmen.
Skulle hemskt gärna träna på torsdagar oxå, men då behövs barnvakt eftersom E spelar pingis då. Frivilliga? 
Och samma fredagar och friskvård, kanske klämma in lite löpning då!?
Men jag kan ju inte köra dubbla pass på onsdag+torsdag+fredag!
Och nån skidåkning lär det inte bli på lördagar, nån gång må jag ju vila! Fast jag vill ju gärna åka skidor å om det blir nå spår! Och spinning är ju tio söndagar, men hade ju varit otroligt skönt med yoga, som jag i höstas bestämde att jag skulle prioritera denna termin!

Gaah! I-landsproblem! Dock ett problem!




Kommentarer
Postat av: Maria

Och kom ihåg att du sätter dina egna begränsningar! Varför skulle du inte kunna köra dubbla pass någon/några dagar i veckan? Tex lunch/kväll?? :-)

2014-01-28 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback