Ursäkta!

Men jag måste gnälla lite mera!!

Faan vad djävulskt dyngless jag är på hostan nu.
Jag har noll energi, till nåt!!
Jag har en stark vilja att träna, men ingen ork att göra det ( och det är väl heller inte så hälsosamt att göra det ) vilket bara gör mig ännu mer låg och deprimerad.
Att jag blir sur och grinig på de jag bor med gör inte livet nå roligare heller.
Och den molande huvudvärken, som exploderar vid varje hostning, Näe, den gör heller inte livet nåt lättare....

Tips sökes på aktiviteter/medikamenten/hemmakurer för fort tillfrisknande och sen förhoppningsvis ett hostfritt liv!!!
Dricker mollipect för tillfället, mycket te med honung, ligger i soffan när jag inte jobbar.

Jag gör snart vad som helst!!
Fast helst inte vila... 
Jag vill:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback