En sväng till stan!

Hade tänkt köpa ett nytt tält, ett stort campingtält, nytt. Men imorse hade svärmor hittat ett för halva priset, bättre beg. 

Så vi blåste till stan och jag fyndade lite på rea!
En skitsnygg klänning till mig själv, som en karamell! För 75:- och kors i taket, den fanns i min storlek!

Hur glad blir man inte av den!? 
Hittade lite kläder till Alvin oxå, en hel hög nya shorts, kan behövas då jag tänkte avveckla blöjorna, vilket är halvvägs redan!

Sen hämtade vi tältet, blåste hem och satte upp det! Visade sig vara enormt! 3 "sovrum" plus ett stort rum i mitten för T.ex matbord, packning, och ca 2 m i takhöjd! (Vi trodde det var 2 sovrum) 




Så nu ska vi slippa trängas!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback