Hem ljuva hem!

Efter ett morgondopp i Kottlasjön så packade vi ihop oss och vi landade hemma för nå timmar sen.

Alvin drog till sandlådan, V upp på rummet, E fyllde kylen och jag hamnade med tvätten. Alla rätt nöjda över att vara hemma❤️! 

Sen drog det i träningsnerven, som varit vilande så länge. 
Så först tänkte jag gå en kort promenad men insåg rätt snabbt att en joggingtur skulle sitta fint!!
Så så fick det bli!

Inte långt, inte fort, inte ens jogg hela vägen. Jag bara njöt!
Njöt av att vara hemma! Njöt av att springa! Njöt av värmen! Och njöt av solen som strilade mellan trädtopparna! Njöt av våran vackra natur!

Och jag känner att jag är sååå sugen att komma i form igen! Igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback