Äntligen!!

Sen jag stukade foten har latmasken levt loppan och ingen träning blivit gjord.

Idag kände jag att det räckte.
Ont i ryggen, trött och huvudvärk - nej, dags att jaga endorfiner igen.
Började leta rehab-pass till foten igår som jag började med idag. Både rörlighet och styrka!

Sen knåpade jag ihop ett styrkepass, men där sa latmasken tvärnej, till slut kompromissade vi om en cykeltur, bra för foten också.
Och det blev nära två mil med Li'backen och Pålgårdsbacken inräknade!
Och vilket väder jag fick!
Så vackert så bara det räcker för att man ska bli lycklig!



Så nu är det bara att fortsätta rehaba foten och komma i form igen!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Heja! :)

2014-06-24 @ 09:42:41
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback