Den kärleken!

När Alvin och E skulle duscha och gå och lägga sig igår så var Alvin så ledsen. Han grinade och skrek, vilket händer ofta tycker jag, antar att han är trött, fast sen tar det alltid lång tid innan han somnar. Varför?

Jaja, i alla fall så pratade de om det i kväll när E bytte blöja och frågade varför Alvin varit så arg.
Då svarar Alvin "Jag var lite ledsen och sugen på mamma." 

Va!? Vad säger man om det? 
Bra nog mallig blir man.
Åh, så det värker i mamma❤️... 
Min älskade lilla pojke!😍
Och dessutom bara 2 år och rätt så bra på att uttrycka sina känslor! Kan bli nåt för framtiden det! 

Och för den som undrade så vaknade han 2 ggr första natten, första gången gick jag dit tills han somnade om, andra gången kom han in till oss och sov där resten av natten. Andra natten sov han hela natten, tills E klev upp halv 6. 
Undra om det var för att jag sa att det var E's tur att vara "ansvarig"...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback