Nämen, nurå!!

Faan, nu tycker jag kläderna börjar kännas tajtare, ryggen gör ont och sockersuget är konstant...
Nu måste jag sätta igång med träningen på allvar och kontrollera lite mera vad jag släpper in i munnen.

Skulle så gärna komma igång med lite styrketräning, men det känns rejält motigt! Cykla och springa lockar mer, men det kanske får vara så tills jag kommit igång, lite rygg- och magträning kanske jag kan övertala mig själv till, för ryggens skull. 
Mera träningsbloggar och peppande läsning!! Jag gillar ju att träna, måste bara få kroppen att minnas det också! 


Kommentarer
Postat av: Maria

Då kan du dra mä mig och springa så drar jag med dig på styrketräning, för det är jag himla sugen på! :-)

Svar: It's a deal!
Helelena

2014-06-30 @ 12:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback