VAB

Eftersom Alvin varit hängig i helgen och ff är snorig och rosslig så bestämde jag och E att han får vara hemma hela denna vecka. 

Ber till gudarna att han ska bli frisk och stark under denna tid!

Så idag är jag hemma, imorgon E och sen jag resten av veckan.

Vad pysslar vi med då? 
Lite allt möjligt skulle jag säga!
Här spacklar Alvin, med två plastbitar!
Först då drar man de mot varandra, och sen på väggen! Eller soffan i detta fallet!
Observant ung herre!
Sen har vi lekt med nya leksaker och pyssel!

Sen skulle Alvin sova!
"God natt mamma!" sa han och hämtade filten!

Nu sover han i sin riktiga vagn och jag ska försöka mig på ett träningspass!


Kommentarer
Postat av: Morma

Sötnöt♥

2014-03-11 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback