Tur till stan!

For till stan med syster idag.
Hann med både promenad runt om i Brunflo, medans hon var på ortbionomi, shopping och trerätters på Lilla Siam!

Som vanligt gick den mesta shoppingen åt Alvin, men det är ju kul det å!
Och lite åt mig blev det, och Per Morbergs glögg. Spännande att se hur den smakar! Rödvinet är ju gott tycker jag, återstår att se om vi har samma smak gällande glögg! Annars är Blossa min givna favorit!

Middagen bestå av följande:
Typ krispiga dumplings, minns inte vad de innehöll, med syrad sallad. 

Grillad black angus-biff med grönsaker, potatisklyftor, en smarrig sås och nån vitlöks- och chilisås! 
Jättegott, och salt! Som ju är gott!
Mango pannacotta, som faktiskt var det minst goda på middagen, smakade lite kylskåp... Den hade jag kunnat skippa! Men resten var 👌! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback