Spa-kväll!

En tidig dag som bara resulterade i sur och arg kille som skrikit och gnällt i princip från att vi kom hem vid två tills han gick och la sig. 

Då kan man hålla sig för skratt!

Uppehåll hade han dock under tiden vi badade. (Nog för att jag tänkt bada själv, för att rensa MIN skalle från allt gnäll, men jag orkade inte höra honom skrika en gång till, så han fick också bada.) 

Jaja, det var ej om detta jag skulle skriva. Hittade igen ett presentkort på eleven.se häromdagen så jag beställde lite grejer. 
Bl.a en body butter (som var typ lika hårt som ett kylskåpskallt Bregott! Hur tusan ska man smörja sig med den?) som luktar himmelskt och nu är utsmord över stora delar av min kropp, inte alla eftersom det var så besvärligt!

Och sen den här:
Hoppas att den funkar, då jag tänkt spara ut mitt hår igen!
Har jag sagt det? 
Det är därför jag ser ut som "hej kom och hjälp mig" i håret, och lär göra det närmaste året eller två! Ha överseende! 
Ångrar inte att jag klippte mig, men nu är jag redo för långt igen!

Har inte jättestora förväntningar att jag ska märka nån enorm skillnad på tillväxten, men det kan ju va värt att prova!




Kommentarer
Postat av: Kickan

Så typiskt Emil att bete sig som en snorunge hela dagarna!! Skönt för dig att Alvin var på myshumör iallafall!

Svar: Ja, så himla jobbigt!
Helelena

2014-10-22 @ 14:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback