Why??

Hur kommer det sig, att trots att jag gång på gång lovar mig själv att nästa gång, då ska jag minsann stoppa in tvätten i garderoben, PÅ EN GÅNG och INTE spara tills halva garderoben ligger i sovrummet och väntar, utan direkt när första högen kommer, så ska jag stoppa in den, då tar det ju bara 3 min, att jag trots det nu står här med 4-5 omgångar tvätt som väntar?
Varför??

Och inte kommer den att komma in i garderoben ikväll heller... 

Men idag har i alla fall den smutsiga tvätten fått sig en omgång, och även alla miljoner saker som legat utspridda på nedervåningen. Och dammtussarna därnere.

Så snart är den där rena tvätthögen dubbelt så stor, och tar dubbelt så lång tid att stoppa in... 

Suck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback