Soluppgång!

Igårmorse kom jag iväg rätt tidigt till jobbet, jag öppnade så tidigt var det också. Och hemifrån såg jag att det låg ett dimlock över Hammarn, men utsikten hemifrån oss är inte så bra. 
Såhär såg det ut nere i dimman:
Har länge velat se detta lock från hög höjd, och denna morgon fick jag möjlighet! Jag for upp i slalombacken innan jag drog på jobbet och stod där i fem-tio min och njöt av soluppgången och det häftiga "locket"!
Detta är vad som döljer sig ovan dimman:



Men bilderna gör inte verkligheten rättvisa!

Har ni fem minuter över nån morgon när det är detta väder, så far upp och njut av det magiska!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så härligt det ser ut, kan tänka mig att det är en härlig känsla att stå ovan "molnen"

2014-09-03 @ 20:55:07
Postat av: Helena

Ja, det är riktigt häftigt!
Naturen ÄR fantastisk! Gäller bara att upptäcka det!

2014-09-03 @ 21:23:13
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback