Men så gött!!

Första dagen på jobbet för pappan, alltså första dagen för mig hemma själv med barnen igen, och det slutade med tårar.... 
Märker att det varit otroligt skönt att vara två stycken hemma så man kan dela på barnen, det är tufft med en som skriker och den andra kräver uppmärksamhet...

Så gissa om det bar välbehövligt att få komma iväg en sväng!?
Som tur var så var det måndagsklubben ikväll, fast vi var bara två.
Men jag tog mig uppför slalombacken med brännande hals och spaghettiben!!
Svinjobbigt, men ändå gick det mycket bättre än vad jag förväntade mig!!
Och sen kom jag hem full med energi och orkade med mera grin!

Nu är jag däremot trött och ögonlocken ramlar ihop närsomhelst! 

But I'm back!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback