Vinter, var är du?

Hur trevligt jag än tycker att det är och hur skönt det än är i solen, så kan jag inte låta bli att tycka att vintern hade kunnat få stanna ett tag till!! Den hade ju knappt börjat! Vårens tid kommer ju att komma senare!

Främst av tre orsaker tycker jag vintern kunnat få stanna lite längre:

1. Vi har ju precis ställt på skotrarna, för första gången på flera år, så vi skulle kunna åka nån annanstans än runt på gården.
2. Vi köpte ju just slalomskidor till Alvin!!

3. Jag skulle ju åka massa längdskidor!! Hur härligt det än är att promenera i värmen, så får jag ont i min kropp av promenader! Gick 4 km igår, med ett njurbälte runt höfter och midja, och har ff ont i bäckenet idag... 

Så snääälla vinter, kom tillbaka en liten stund till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback