Besiktad, semester och nagellack!

Var på efterkontroll hos BM idag, fick godkänt! "Bra knip!" tyckte hon, och det får man väl tacka mamma mage-appen för! 😉 
(Har kört en omgång av andra passet idag! 👍) 

Och äntligen har E fått semester!!! Två dagar försenad... 
Så nu har jag nån att dela tvåbarnsbördan med! Kanske vi orkar vara lite gladare och ha lite mera tålamod med varandra... 
Men vad sömnen gör mycket!
Inatt sov Alvin borta, så jag och bebben sov till nästan tio med en amning inatt och en amning och blöjbyte och lite surr vid sjusnåret och idag har jag haft mycket mer ork! Även om han veeerkligen testade mig när vi var och åt lunch på hotellet... 

Och nu ligger jag i sängen och målar naglarna, när ska man annars hinna det egentligen med två barn? 
Men har bara vågat mig på tårna än, Eddie rör på sig för mycket än för att jag ska våga mig på fingrarna!!!

Jag hör ju hur det låter som att jag har mest barn i hela världen, fast jag bara har två, men det är en rätt stor omställning! Och jag har just nu svårt att förstå att folk skaffar flera, och hur i helsike orkar/klarar de det?!? Och sen kan man ju tycka att jag som jobbar på förskola borde bara van, men detta är värre än att ha tio förskolebarn alldeles själv! Varför det är så vet jag inte riktigt, men när Eddie skriker och Alvin tjattrar i andra örat så håller jag på att bli knäpp!! 

Dessutom har vi ju en tonåring to be i huset, som oxå har behov och vill ha tid och uppmärksamhet!
Hittills har han mest varit hos sin mor dock sen Eddie kom, så det har varit lugnt. 

Men de är söta när de sover!❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback