Motionen, helt ärligt.

Det sviktar, det går upp och ner. 
Kom ju igång så bra med promenader och mamma mage-appen, men sen tvärdog det. I och för sig så är det inte enbart lathet, det är livet också som kommer emellan. 

Och jag känner att jag är inte sådär att jag anpassar mitt liv efter träningen än, utan tar det som det kommer och känns bra. 

Men i morse kändes det bra med en promenad! Såg på telefonen att det skulle vara fint från morgonen och sen mulna på, så jag tänkte att det var bäst att passa på att fånga lite sol!

Hade gärna gått själv men bröderna Nilsson-Elf var vakna så det var lika bra att dra med de oxå! De funkar ju super som extravikt uppför Pålgårdsbacken!

Vet inte vad jag gör för min riktigt...

Har inte lyckats klämma in nån mamma mage dock, men att skjuta vagnen uppför backen är rätt bra coreträning oxå!

Och efter denna tidiga morgon så är jag rätt slut och har precis krupit ner i sängen... I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback