Sommardagar

Det är full aktivitet på dagarna nu, märks att sommaren är här!

Bad, playdates, glass och mygg!
Som det ska vara. 
Eddie blev nog T.om getingstucken idag i stortån, men det gick bra, röd och lite svullen men sen gick det över.

Idag har Alvin hängt med mormor, pappan har varit lite flytthjälp och jag och Eddie har varit på bydag i Lien och träffat en gammal sommarkompis som jag inte träffat på flera år.
 Så på kvällarna är man rätt slut, ikväll fick jag dessutom mån magåkomma, vet ej om jag ätit nåt dåligt, så jag orkade inte umgås med gästerna vi bjudit hit.
Men det känns bättre nu.
Imorgon tror jag dock att det blir en lugn hemmadag. Förutom lite kams på hembygdsgården, om magen känns bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback