Välkommen du sköna sommar!

Har varit på playdate idag, med tre bebisar som är nästan mittemellan Albin och Eddie. 
Kul att surra med trevliga människor! 

Vi har varit ute hela dagen, i skuggan dock, så när vi kom hem tänkte jag lägga barnen i skuggan, Alvin somnade i bilen. Men när jag öppnade dörren till huset så kändes det som ett kylskåp! Svalt och skönt, så jag var tvungen att lägga de inne!

Hur mycket jag än älskar värmen så kändes det mest humant att lägga de i lite svalka, "bara" 23 grader inne. 

Och jag såg hur jag fick lite ensam-tid, tänk att vila så jag orkar vara vaken längre än till nio, när jag oftast sitter som ett ufo i soffan.
Men säg den lycka som varar...
Eddie blev plötsligt världens piggaste bebis!!

Och det är ju supermysigt att han är vaken och glad men....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback