Bättre vanor! -dag 90

Dags att plocka upp lite bättre frukostvanor igen efter att mest ha ätit mackor de senaste månaderna.
Fiberhavregrynsgröt och finn crisp!

Inser att jag knappt haft nån aptit alls under senare delen av graviditeten.
Kanske därför jag inte gick upp nåt.
Är mer orolig att jag kommer att börja gå upp i vikt nu istället, när aptiten kommit tillbaka!! 

Eller orolig är jag inte, är nöjd över min kropp idag, trodde aldrig den skulle kännas då pigg och lätt så nära efter grav, men jag vill inte att det ska smyga sig på kilon och komma upp till samma siffror som jag en gång vägde, så visst finns det alltid där i bakhuvudet.

Men just nu känns det bra, känns som att jag tappat en del muskler oxå som jag gärna vill ha tillbaka och de väger ju endel, så siffran på vågen vet jag ju inte spelar nån egentlig roll. 

#blogg100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback