Inofficiella Världsfredsdagen! - Dag 100

Idag anstränger vi oss för att inte bråka, min käre son och jag.
Och hittills har det gått riktigt bra!
Inga bråk och knappt ens ett tjat!

Såå skönt himla och trevligt, men det kräver ansträngning från oss båda!

Det kräver att jag inte ägnar min lediga tid åt mobilen (nu tittar han på film, så nu märker han inget!), och inte sitter fast i soffan hela tiden, det kräver att vi lyssnar på varandra och att båda ger och tar. 

Sen underlättar det nog att vi sovit hyfsat och när bebisen sover. 

Håller tummarna att vi klarar hela dagen (och ännu fler dagar såklart), men det tror jag. Vi tycker båda att det är väldigt skönt att slippa skrik och bråk!
❤️

#blogg100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback