Utmaning 12 - det här vill jag träna i sommar!

Eftersom jag nyss fött barn och dessförinnan knappt tränat på nio månader så ser jag sommaren som en period att komma igång i lugn takt igen.

Få ihop magmusklerna, mycket barnvagnspromenader och börja träna upp lite kondition igen.
Köra lite lätt styrka kanske, om inte annat för att stärka upp rygg och skuldror så jag klarar av amningen utan alltför ont i ryggen. 
Och sen tänker jag mycket naturlig rörelse, simma och bada (om det blir nån värme så jag kan bada utan att få mjölkstockning) spela kloter, cykla och leka med Alvin!

Och sen, i slutet av sommaren, så tänker jag att jag kan börja jogga lite lätt igen, om det känns bra i kroppen! Längtar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback