Utmaning 17 - favoritinspiratör

Nr 1 på min blogglista är och har länge varit Sara "Träningsglädje" Rönne!
Www.traningsgladje.se
(Bilden är från hennes blogg och jag hoppas det är ok att låna!) 

För att hon både lever och lär ett hälsosamt liv. På alla tänkbara vis! 
Vilket innebär både träning och dega i soffan, nyttig mat och makalöst god, men kaloririk mat, vardag och helg, jobb och fritid. Hon lever sitt liv precis som hon vill. Hon har tre boenden på tre olika ställen i Sverige, där hon får ut olika saker av alla tre platserna, hon reser mycket och frilansar så hon kan se till att vara ute och njuta i solen på dagarna och jobba när det inte lockar lika mycket att vara ute. 

Hennes livsfilosofi är att njuta av livet, sen vad det innebär är olika från person till person. 

Och det verkar helt fantastiskt att kunna ha det så, men då har hon "designat" sitt liv så att det funkar. 
Hon har ett jobb som hon styr över själv, det har inte jag och hon har valt att hittills inte skaffa några barn, jag har två. 
Så att vara avundsjuk vore meningslöst då våra liv har helt olika förutsättningar. 
(Apropå hälsohets...)

Men hon är väldigt inspirerande, ingenting är omöjligt!! 
Och det är en snygg blogg med mycket fina bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback