Utmaning 5 - ett ögonblick jag är stolt över. - dag 91

Kör in alla utmaningar i samma idag!

Jag tänker ju att det ska vara träningsrelaterat då, annars är det väl att jag fött fram två barn!!

Men träningsrelaterat är det nog när jag lyckades ta mig förbi -20 kg!
Bara genom att bestämma mig och börja träna och äta lite bättre. Och senare blev det ju mer, men 20 kg var ändå det stora målet.

Och när jag sprang en mil, alldeles själv nästan hela vägen då mitt sällskap fick ont efter ca två km. 

Och första gången jag sprang vårruset, hade bara sprungit 3 km innan.

Lite svårare att avgöra exakt när det hände, men som har varit avgörande och förändrat mitt liv, var när träningen gick från att vara nåt jobbigt som gjordes för att gå ner i vikt, till att bli en självklarhet som jag gör för att må bra och för att jag gillar det! 

#blogg100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback