Utmaning 8 - en framtidsdröm

Ouch, vad svårt.
Jag vet inte om jag har så mycket drömmar. 

Lite fantasier kanske som jag aldrig tror kommer slå in, som att jag en dag ska bli en globetrotter och resa runt jordens alla hörn. Och om det nån gång skulle bli möjlighet så lär det väl bli när vi är pensionärer jag och E. 

En dröm tänker jag ändå ska vara nåt eftersträvansvärt, som kan bli en verklighet, och jag sätter rätt låga såna mål för mig själv.
Och för att underlätta så riktar jag in mig på träning och då skulle jag vilja springa Midnattsloppet nån gång.
Och tjejmilen i NY skulle ju vara tufft som tusan! (Kanske mer är en fantasi, om jag inte skulle vinna en startplats förstås!) 
Och det vore ju fränt om man nån gång skulle fixa en klassiker!
Eller i alla fall en Tjejklassiker! 


#uppochhoppaijuni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback