Utmaning 9 - träningskläder jag minns

Ja, men de första träningskläderna jag köpte när jag började köra på crosstrainern var ett soc-linne i bomull, som användes mycket! Köpte först ett turkost och sen ett likadant ceriset. 
Och ett par svarta trekvarts soc-tights.
Inget speciellt med de, förutom att det var mina första, som var med mig när allt startade. 
Crosstrainern kommer också alltid ha en speciell plats i mitt hjärta (låter ju skittöntigt, en maskin liksom, men det var ju den som fick mig att komma igång!).

Och sen när jag (nästan) hade gått ner 20 kg så fick jag en väldigt fin present av min storasyster, ett par gråa träningstights från H&M, för att hon tyckte att jag var så duktig och som motivation. Så himla glad och rörd blev jag! ❤️ 
Och alla träningskläder jag fick av www.traningsgladje.se när hon rensade sin garderob! Använder det mesta av det ff!! 

#uppochhoppaijuni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback