Utrensande -dag 23

Vaknar upp idag och är inte alls i närheten av lika pigg som igår.

Jag är less på att vara trött.
Jag är less på att vara ledsen.
Jag är less på att inte orka nåt.
Jag är less på att min kropp begränsar mig i såväl vad jag äter som hur jag ligger och hur jag rör mig.
Jag vill vara pigg och glad nu!!

Och ändå går jag och gruvar mig och är nervös för förlossningen och vill helst slippa den.

Fick med mig E på fyrhjulingen (eftersom jag inte klarar av att gå upp..) upp på berget för att rensa tankarna lite.
Att sitta på ett berg är ju det bästa sättet att rensa hjärnan!
Det var riktigt skönt att bara sitta där i solen och känns vinden mot huden.

Dessvärre löstes inga av mina problem, men det kändes bra så länge jag fick sitta där i alla fall.

Blev lite väl spännande på vägen dit och hem oxå, då det var lite isigare än jag hoppats på...

Men vi kom både upp och ner utan skador på oss eller fyrhjulingen. 

#blogg100


Kommentarer
Postat av: Sara i Åre

Tusen tack Helena för tipset om loppet! Ska verkligen spana in! Hoppas solen gjorde lite gott, många kramar!!!

2015-03-26 @ 17:50:01
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback