Dag 74

Har tappat inspiration till rubriker, det medta handlar ju om samma sak!

Amma, byta blöja osv.

Ställde mig på vågen imorse oxå!
Från att jag skrev in mig på förlossningen i onsdags till i morse har jag tappat 13 kg!!! 
Rekord! Med Alvin tappade jag alla elva gravkilon på en vecka. Nu har jag gått ner mer på 5 dagar! Så ni ligger jag två kg under från när jag skrev in mig hos bm i höstas! Gick totalt upp 13, men tappade ju några kg under kräksveckan innan förlossningen oxå.

Om nån antecknar... 

Jag är glad!
Har varit lite orolig, eller inte orolig, men oroat mig mer än sist få nån sa då "Andra gången, dåru, då ramlar de inte alls av lika lätt!!" 

Men tydligen!! 
Före: (dock efter illamåendet)
På BB:
Idag:

Man är ju poppis! 

#blogg100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback