Lustigt! Dag 66

Det blir mycket roliga diskussioner med lilleman nu! 
Igår pratade vi om hur bebisen ska komma ut.
-Man stoppar en nyckel i naveln och öppnar! sa Alvin.
-Näe, bebisen kommer ut genom snippan faktiskt. sa jag.
Han tittar konstigt på mig och svarar
-Näe, då blir det ju bajs på den!

Vi fortsatte prata idag, efter att ha sett en förlossning på film (inte en dokumentär, det var Nio månader med Hugh Grant)
Då säger Alvin
-Jag kom inte ut ur snippan i alla fall. Jag hade en nyckel och låste upp naveln!

Igår hade E och A legat och pratat lite om hur det blir sen, när bebisen kommer, att den kommer att behöva vara jättemycket med mig och sovs nära mig, eftersom den äter på nätterna.
-Meb fp kan ju jag sova MELLAN mamma och bebisen! Hade han konstaterat.

Och som ni fattat så har ingen bebis knackat på än!

#blogg100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback