Det blir bättre!

Det går upp och ner, men tycker nog att det är mest upp.
Just nu sover jag och Alvin i gästrummet och E och Eddie i sovrummet. Jag tycker det är tråkigt och jobbigt att vi inte kan sova tillsammans, men ser nödvändigheten med det. Förhoppningsvis räcker några veckor och sen så kanske vi kan flytta tillbaka igen. 

Eddie sover bättre och bättre och jag tror inte att jag vaknade en enda gång i natt! Stora framsteg och det märks dagtid!

Idag har jag lyckats yoga!
Sååå nödvändigt oxå, var iväg på Ortobionomi-behandling förra veckan och det gjorde stor skillnad på min kropp (och sömn) men det gäller ju att vara snäll med kroppen mellan behandlingarna oxå! 

Och dessutom körde jag mamma mage-appen, som bytt flera övningar under mitt uppehåll!

Erika Kits-Gölevik la upp ett kort yogapass på sin blogg för några veckor sedan med fokus på det nödvändiga för småbarnsföräldrar: skuldror, rygg och höfter. http://www.healthyliving.se/erika-kits/2015/10/10/alla-kan-yoga/

Enkelt och bra, och går dessutom att genomföra med (nöjd och glad) bebis!
Började med solhälsningar och la till nån ryggposition efter, och det är så skönt!

Sen firade vi med kaffe och Daim!
Daim har blivit en post-pregnant-craving! Sååå gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback