Hylla halloumi!

Äter ni Halloumi?
Det gör jag, gärna och ofta!
Tycker det är en briljant produkt!
Den är god, salt, snabbtillagad, vegetarisk och jämförelsevis nyttig (?)! Det sista vet jag inte helt säkert, men tänker jämfört med annan snabbmat som korv, bacon typ... Och den mättar bra!

Har alltid halloumi hemma och äter ofta till lunch!
Favoriten är tillsammans med äggnudlar och nån sallad. 
Har vi nån matigare sallad än några salladsblad och en morot så hoppar jag kolhydraterna. 

Min bästa lunch i dessa bråda småbarnsålder!

En bit räcker till två luncher och när jag gör i ordning den första skivar jag resten av halloumin till nästa gång. Kan det bli snabbare att laga mat?
Halloumiburgare är oxå nåt jag rekommenderar som ett fullgott alternativ till de vanliga, om man vill skippa köttet nån dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback